gfxPlanet.pl :: Forum Graficzne
avatar
Witaj drogi internauto na gfxPlanet.pl - forum graficzne
Aby móc w pełni korzystać z forum zarejestruj się bądź zaloguj.
AKTUALNIE TRWAJĄCE KONKURSY:
» AOTW#9 (tematyka: Paul Walker :: termin składania prac: 01-02-2015)
» SOTW#9 (tematyka: PaintBall :: termin składania prac: 01-02-2015)
» LOTW#9 (tematyka: Wulkanizacja :: termin składania prac: 01-02-2015)
» LOTM#3 (tematyka: Sport :: termin składania prac: 16-02-2015)

» Kliknij tutaj aby przejść do formularza wysyłania prac.
Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: forum, gfxplanet, pl, regulamin

Regulamin forum gfxplanet.pl
Regulamin forum gfxplanet.pl
gfxplanet.pl 
Wysłany: 2014-10-18, 20:41   Regulamin forum gfxplanet.pl
Właściciel forum



Informacje
Dołączył: 09 Paź 2014
Posty: 4
Skąd: gfxplanet.pl

Medale: Brak
REGULAMIN FORUM gfxplanet.pl

Forum służyć ma przede wszystkim swobodnej wymianie zdań.
Wymiana doświadczeń, stworzenie miejsca, w którym każdy zainteresowany tematyką bezpieczeństwa znajdzie miejsce dla siebie, w którym znajdzie pomoc lub rozwiązanie problemu od zawsze było ideą działania gfxplanet.pl.
Wyrażamy nadzieję, że dzięki niniejszemu Regulaminowi korzystanie z forum będzie łatwiejsze.


I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Rejestracja na Forum Dyskusyjnym gfxplanet.pl jest dobrowolna oraz nieodpłatna.
2. Rejestracja następuje po zaakceptowaniu niniejszego regulaminu oraz Polityki Prywatności.
3. Po zaakceptowaniu regulaminu oraz Polityki Prywatności użytkownik proszony jest o podanie loginu (nazwy użytkownika, którą będzie się posługiwał), adresu e-mail (w celu zweryfikowania procesu rejestracji), podania hasła, którym użytkownik będzie się posługiwał, podanie adresu forum (w celu uzyskania pomocy), a następnie przepisaniu kodu autoryzacyjnego ochrony antyspamowej.
4. Aby aktywować swoje konto, należy potwierdzić proces rejestracji linkiem aktywacyjnym podanym w liście wysłanym na podane podczas procesu rejestracji konto e-mail.
5. gfxplanet.pl, aby ułatwić użytkownikom sposobność komunikowania się między sobą, wyposażył skrypt w możliwość podania komunikatorów (GG, Tlen, MSN, ICQ) – wpisanie danych pozwalających na kontakt innych użytkowników nie jest obowiązkowy. Edytując swój profil, każdy użytkownik ma prawo zmiany ustawienia opcji kontaktu oraz edycji wprowadzonych ustawień.
6. Pisz zawsze na temat. Twoja wypowiedź powinna być sensowna i pasować do podforum, w którym została umieszczona – więcej w II części regulaminu.
7. Jeżeli zakładasz nowy wątek - jego temat (tytuł) powinien być krótki i adekwatny do treści wiadomości.
8. Zabierając głos w dyskusji staraj się nie odchodzić od tematu. Jeżeli masz coś istotnego do powiedzenia załóż nowy temat.
9. Przed rozpoczęciem nowego tematu, zawsze sprawdź czy interesujący Cię temat nie został poruszony wcześniej - funkcja "SZUKAJ".
10. Nie zaczynaj tego samego wątku na kilku podforach.
11. Na poszczególnych podforach mogą obowiązywać dodatkowe zasady, których należy przestrzegać.
12. Wszelkie dyskusje słowne nie wnoszące nic do tematu, należy kierować na PW (Prywatną Wiadomość).
13. Pisanie WIELKIMI LITERAMI, oznacza krzyk. Prosimy tego nie robić.
14. Posty zawierające nieuzasadnione wulgaryzmy, łamiące ogólnie przyjęte zasady społeczne, a także łamiące ewidentnie polskie prawo oraz przyczyniające się do łamania praw autorskich, zawierające dane osobowe i teleadresowe bez zgody ich właścicieli, adresy do stron zawierających pornografię, nielegalne oprogramowanie itp. będą kasowane bez dalszego informowania autora, a autor postu zostanie ostrzeżony, a w przypadku ponownego zachowania, o którym mowa powyżej, użytkownik zostanie usunięty.
15. Zabrania się wymuszania punktów reputacji.

II. KORZYSTANIE Z FSD/ZASADY UŻYTKOWANIA

1. Zakaz umieszczania tego samego postu na kilku forach.
2. Tematy niezgodne z tematyką danego forum będą przenoszone do odpowiadających tematyce, zamykane, lub całkowicie usuwane.
3. Tematy zdublowane (o tej samej tematyce, ale w innych kategoriach) będą kasowane.
4. Posty bezsensowne lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane.
5. Treść tematu powinna świadczyć o jego zawartości.
6. Moderatorzy i Administrator mają prawo do usunięcia postu, który obraża w jakiś sposób innych użytkowników.
7. Zakaz prowadzenia prywatnych wojen na ogólnodostępnych działach – patrz pkt. 12 w rozdziale I.
8. Zakaz używania przekleństw i wulgaryzmów. Forum posiada włączony system eliminacji wulgaryzmów, zastępując je ******. Mimo tego, prosimy zastosować się do tego punktu.
9. Uwagi o błędach ortograficznych czy interpunkcyjnych, oraz wszelkie słowne utarczki załatwia się prywatnymi wiadomościami (PW) – Ponadto forum posiada możliwość sprawdzenia pisowni podczas pisania wiadomości, z którego należy korzystać.
10. Na Forum nie można zamieszczać reklam innych forów (dotyczy to również stron oraz FanPage) – wyjątkiem jest uzyskanie zgody Administracji forum na powyższe działanie.
11. Moderatorzy i Administratorzy mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał, lub dyskusja odbiega od początkowych założeń.
12. Posty o treści "przyślij do mnie odpowiedź na e-mail" lub oczekuje pomocy na gg, tlenie itp., są niedopuszczalne. Pomocy udziela się wyłącznie na forum w odpowiednim dziale. Posty o powyższej tematyce będą kasowane.
13. Zabrania się używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę.
14. Rozprowadzanie wszelkiego rodzaju warezów za pomocą tego forum jest zabronione (sygnatury, tematy do oceny z forami o takiej tematyce, posty) i grozi otrzymaniem bana.
15. Osoby działające na niekorzyść forum otrzymują bana.
16. Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, ip lub i jedno i drugie.
17. Osoba, która otrzymała bana nie może przeglądać forum.
18. Po otrzymaniu bana osoba ma 3 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku gdy zaszło jakieś nieporozumienie. Po tym czasie ban jest ostateczny i nie podlega dyskusji ani tym bardziej negocjacji ze strony innych użytkowników.
19. Osoba, która po raz trzeci złamie regulamin zostaje wyrzucona z forum.
20. Administracja nie usuwa kont użytkowników, zostają one jedynie wyłączone.
21. Zabrania się posiadania w podpisie (sygnaturce) linku, obrazka promującego inne fora / strony, dotyczy to również avatarów.

III. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. gfxplanet.pl zastrzega sobie prawo do udostępnienia danych użytkownika odpowiednim organom (na ich wniosek) w przypadku podjęcia działań określonych polskim prawem, w przypadku złamania któregoś z zapisów - pkt. 14 w rozdziale I.
2. gfxplanet.pl zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień niniejszego regulaminu bez uprzedniego informowania o nich Użytkownika.
3. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 18 października 2014 r.

Copyright ˆ gfxplanet.pl
_________________
Administrator forum gfxplanet.pl
  
Profil Prywatna wiadomość Strona WWW
 
     
Regulamin forum gfxplanet.pl
Joanna. 
Wysłany: 2014-10-26, 10:51   



Informacje
Wiek: 23
Dołączyła: 19 Paź 2014
Posty: 155

Medale: 3 (Więcej...)
AOTW#5 (Ilość: 1)
LOTW#5 (Ilość: 1)
LOTW#3 (Ilość: 1)

Reputacja: 9

Ostrzeżeń: 2/6
26/10/2014 rok
Został dodany punkt regulaminu:

   Cytat:
15. Zabrania się wymuszania punktów reputacji.
  
Profil Prywatna wiadomość
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: